הוסף לעגלה
0 מוצרים
סה"כ

מפוחים

מפוחים מקצועיים - מפוחי עלים איכותיים בויליג’ר

כל בעל גינה יודע כמה חשוב שיהיה לך מפוח עלים או שואב עלים במחסן כלי הגינון שלך. אין דבר יותר קשה מאשר לגרוף עלים בצורה ידנית בחצר הבית ובגנים ללא מפוח עלים. היתרון של מפוחים תעשייתיים הם הפתרון המושלם לעבודה מהירה ונקייה.

אם אתם צריכים מפוחים תעשייתיים, מפוח תעשייתי איכותי לביצוע עבודות קשות, המפוחים התעשייתיים המוצעים באתר הם של מיטב במותגים בעולם של מפוחים תעשייתיים.

Villager מציעים לכם מבחר מפוחי עלים איכותיים ומקצועיים שיסייעו לכם בעבודת הגינון במחירים בלעדיים לרוכשים באתר.

 מפוחים תעשייתיים יכולים לשמש לכל עבודה שידרשו גם בבתים פרטיים. המפוחים התעשייתיים שלנו ישמשו אתכם בצורה המושלמת ביותר ומעבר לציפיות.

מפוח עלים בנזין

אם אתם מחפשים מפוח עלים חזק שיעזור לשמור על הגינה שלכם מסודרת, מפוח עלים בנזין מבית Villager הוא אופציה מצוינת. מכונה זו מופעלת על ידי מנוע דו פעימות, כך שהיא יעילה להפליא וקלה להפעלה. יש לו גם מערכת בקרת שיוט המאפשרת להגדיר את המהירות הרצויה ולשמור עליה, כך שתוכל לעבוד במהירות ובקלות.

מפוח עלים עם מנוע בנזין הם בדרך כלל מפוחים חזקים מאוד שנועדו לעבודות יותר גדולות ישנם כמה סוגים של מפוח עלים בנזין יש כאלה שנקראים מפוחי יד ויש מפוחי גב, מפוחי הגב יותר חזקים מגיעים עם מנוע גדול יותר מהמפוחי יד והם משמשים לעבודות גדולות יותר בכך שאנחנו מלבישים אותם כמו תיג גב וכך העבודה הרבה יותר נוחה ואפשר לעבוד עם המפוח לאורך זמן ולא להרגיש את העבודה 

מפוח עלים בנזין יכול לשמש אותנו לניקוי משטחים בחצר הבית שלנו אנחנו יכולים להעיף את העלים שנושרים מהעצים שלנו בגינה או להשתמש במפוח לניקוי הדשא לאחר הכיסוח שלו, 

על ידיד שימוש במפוח אנחנו יכולים לקצר לנו משמעותית את זמן העבודה בגינה לניקוי החצר ולקבל בית יותר יפה. 

 

היתרונות של שימוש במפוח עלים

אם יש לך חצר, אז אתה יודע שעלים יכולים להיות דרש מבאסת להתמודד איתם.

לגרוף אותם זה מייגע וגוזל זמן, ואם יש לך הרבה עצים, זה יכול להרגיש כמו משימה בלתי אפשרית.

כאן נכנסים לתמונה מפוחי עלים.

מפוחי עלים הם דרך מצוינת להסיר במהירות ובקלות עלים מהחצר במינימום מאמץ.

אבל זה לא כל מה שהם יכולים לעשות!

נחקור כמה מהיתרונות האחרים של שימוש במפוח עלים.


בנוסף להיותם נהדרים להסרת עלים, מפוחי עלים יכולים לשמש גם לניקוי סוגים אחרים של פסולת, כמו מקלות, אבנים ואפילו כמויות קטנות של שלג פחות יש צורך לזה בארץ :).

זה הופך אותם לכלים מגוונים להפליא שניתן להשתמש בהם כל השנה.

גם מפוחי עלים יעילים הרבה יותר ממגרפות. מגרפות נוטות להשאיר מאחוריהן הרבה פסולת שיש לאסוף ולהיפטר באופן ידני. מפוחי עלים, לעומת זאת, אוספים את כל הפסולת בשקית או בפח שניתן לרוקן בבת אחת. זה חוסך לך הרבה זמן ומאמץ בטווח הארוך.

סיכום:
כפי שניתן לראות, מפוחי עלים מציעים מספר יתרונות שהופכים אותם לשווים את ההשקעה.

אם נמאס לכם להתעסק עם עלים בדרך הישנה, ​​הרימו עוד היום מפוח עלים ותראו בעצמכם כמה זה קל יותר!

 

אם כבר במפוחי עלים עסקינן, יש כלי גינון נוספים שעשויים לעניין אתכם:

תוצאות: 9
בחרת לסנן לפי: מפוחים
טווח מחירים
סינונים נוספים

טווח מחירים

נוספו לאחרונה